نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اجتناب از تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی بررسی رابطه بین رویکرد اجتماعی شدن مصرف کننده و درک اجتناب از تبلیغات با میانجیگری نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی در مشتریان دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 56-74]
  • ارتباط بین کارکنان و مشتریان تحلیل تاثیر ارتباط بین کارکنان و مشتریان بر تبلیغات شفاهی مثبت از طریق رضایت مشتری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 93-107]
  • ارزش ادراک شده بررسی رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی مشتری بر ارزش ادراک شده و رضایت مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های شهر مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 126-142]
  • ارزش ویژه برند نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در رابطه بین شهرت برند و ارزش ویژه برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-55]
  • استفاده از پلتفرم رسانه های اجتماعی بررسی رابطه بین رویکرد اجتماعی شدن مصرف کننده و درک اجتناب از تبلیغات با میانجیگری نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی در مشتریان دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 56-74]
  • اعتماد رابطه تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر ماهیت اعتماد و مقبولیت اطلاعات در بازاریابی دیجیتال محصولات صنعت دام و طیور [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 21-39]
  • انگیزه کارآفرینی بررسی رابطه فرصت های فناورانه با تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه به واسطه انگیزه کارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 75-92]

ب

  • بازاریابی داخلی تحلیل جایگاه سرمایه اجتماعی در رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
  • بازاریابی دیجیتال رابطه تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر ماهیت اعتماد و مقبولیت اطلاعات در بازاریابی دیجیتال محصولات صنعت دام و طیور [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 21-39]
  • برند محوری رابطه بین برندمحوری و عملکرد برند بواسطه نقش میانجی جامعه هواداران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-125]

ت

  • تبلیغات دهان به دهان الکترونیک رابطه تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر ماهیت اعتماد و مقبولیت اطلاعات در بازاریابی دیجیتال محصولات صنعت دام و طیور [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 21-39]
  • تبلیغات شفاهی مثبت تحلیل تاثیر ارتباط بین کارکنان و مشتریان بر تبلیغات شفاهی مثبت از طریق رضایت مشتری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 93-107]
  • تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه بررسی رابطه فرصت های فناورانه با تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه به واسطه انگیزه کارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 75-92]

ح

  • حساسیت به نفوذ رسانه های اجتماعی بررسی رابطه بین رویکرد اجتماعی شدن مصرف کننده و درک اجتناب از تبلیغات با میانجیگری نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی در مشتریان دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 56-74]
  • حساسیت نفوذ همتایان بررسی رابطه بین رویکرد اجتماعی شدن مصرف کننده و درک اجتناب از تبلیغات با میانجیگری نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی در مشتریان دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 56-74]

ر

  • رضایت مشتری بررسی رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی مشتری بر ارزش ادراک شده و رضایت مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های شهر مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 126-142]
  • رضایت مشتریان تحلیل تاثیر ارتباط بین کارکنان و مشتریان بر تبلیغات شفاهی مثبت از طریق رضایت مشتری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 93-107]
  • رفتار شهروندی مشتری بررسی رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی مشتری بر ارزش ادراک شده و رضایت مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های شهر مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 126-142]
  • رفتار مشارکتی مشتری بررسی رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی مشتری بر ارزش ادراک شده و رضایت مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های شهر مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 126-142]

س

  • سرمایه اجتماعی تحلیل جایگاه سرمایه اجتماعی در رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]

ع

  • عملکرد برند رابطه بین برندمحوری و عملکرد برند بواسطه نقش میانجی جامعه هواداران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-125]

ف

  • فرصت های فناورانه بررسی رابطه فرصت های فناورانه با تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه به واسطه انگیزه کارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 75-92]

ک

  • کارخانه یکتا فناوری ابریشم مشهد تحلیل تاثیر ارتباط بین کارکنان و مشتریان بر تبلیغات شفاهی مثبت از طریق رضایت مشتری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 93-107]
  • کیفیت خدمات تحلیل جایگاه سرمایه اجتماعی در رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]

م

  • مسئولیت اجتماعی شرکت نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در رابطه بین شهرت برند و ارزش ویژه برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-55]
  • معروفیت (شهرت) برند نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در رابطه بین شهرت برند و ارزش ویژه برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-55]
  • مقبولیت اطلاعات رابطه تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر ماهیت اعتماد و مقبولیت اطلاعات در بازاریابی دیجیتال محصولات صنعت دام و طیور [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 21-39]

ن

  • نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی بررسی رابطه بین رویکرد اجتماعی شدن مصرف کننده و درک اجتناب از تبلیغات با میانجیگری نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی در مشتریان دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 56-74]

ه

  • هواداران برند رابطه بین برندمحوری و عملکرد برند بواسطه نقش میانجی جامعه هواداران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-125]