ا
-
اجتناب از تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی
بررسی رابطه بین رویکرد اجتماعی شدن مصرف کننده و درک اجتناب از تبلیغات با میانجیگری نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی در مشتریان دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 56-74]
-
ارتباط بین کارکنان و مشتریان
تحلیل تاثیر ارتباط بین کارکنان و مشتریان بر تبلیغات شفاهی مثبت از طریق رضایت مشتری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 93-107]
-
ارزش ادراک شده
بررسی رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی مشتری بر ارزش ادراک شده و رضایت مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های شهر مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 126-142]
-
ارزش ویژه برند
نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در رابطه بین شهرت برند و ارزش ویژه برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-55]
-
استفاده از پلتفرم رسانه های اجتماعی
بررسی رابطه بین رویکرد اجتماعی شدن مصرف کننده و درک اجتناب از تبلیغات با میانجیگری نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی در مشتریان دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 56-74]
-
اعتماد
رابطه تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر ماهیت اعتماد و مقبولیت اطلاعات در بازاریابی دیجیتال محصولات صنعت دام و طیور [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 21-39]
-
انگیزه کارآفرینی
بررسی رابطه فرصت های فناورانه با تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه به واسطه انگیزه کارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 75-92]
ب
-
بازاریابی داخلی
تحلیل جایگاه سرمایه اجتماعی در رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
-
بازاریابی دیجیتال
رابطه تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر ماهیت اعتماد و مقبولیت اطلاعات در بازاریابی دیجیتال محصولات صنعت دام و طیور [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 21-39]
-
برند محوری
رابطه بین برندمحوری و عملکرد برند بواسطه نقش میانجی جامعه هواداران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-125]
ت
-
تبلیغات دهان به دهان الکترونیک
رابطه تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر ماهیت اعتماد و مقبولیت اطلاعات در بازاریابی دیجیتال محصولات صنعت دام و طیور [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 21-39]
-
تبلیغات شفاهی مثبت
تحلیل تاثیر ارتباط بین کارکنان و مشتریان بر تبلیغات شفاهی مثبت از طریق رضایت مشتری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 93-107]
-
تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه
بررسی رابطه فرصت های فناورانه با تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه به واسطه انگیزه کارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 75-92]
ح
-
حساسیت به نفوذ رسانه های اجتماعی
بررسی رابطه بین رویکرد اجتماعی شدن مصرف کننده و درک اجتناب از تبلیغات با میانجیگری نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی در مشتریان دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 56-74]
-
حساسیت نفوذ همتایان
بررسی رابطه بین رویکرد اجتماعی شدن مصرف کننده و درک اجتناب از تبلیغات با میانجیگری نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی در مشتریان دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 56-74]
ر
-
رضایت مشتری
بررسی رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی مشتری بر ارزش ادراک شده و رضایت مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های شهر مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 126-142]
-
رضایت مشتریان
تحلیل تاثیر ارتباط بین کارکنان و مشتریان بر تبلیغات شفاهی مثبت از طریق رضایت مشتری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 93-107]
-
رفتار شهروندی مشتری
بررسی رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی مشتری بر ارزش ادراک شده و رضایت مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های شهر مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 126-142]
-
رفتار مشارکتی مشتری
بررسی رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی مشتری بر ارزش ادراک شده و رضایت مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های شهر مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 126-142]
س
-
سرمایه اجتماعی
تحلیل جایگاه سرمایه اجتماعی در رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
ع
-
عملکرد برند
رابطه بین برندمحوری و عملکرد برند بواسطه نقش میانجی جامعه هواداران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-125]
ف
-
فرصت های فناورانه
بررسی رابطه فرصت های فناورانه با تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه به واسطه انگیزه کارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 75-92]
ک
-
کارخانه یکتا فناوری ابریشم مشهد
تحلیل تاثیر ارتباط بین کارکنان و مشتریان بر تبلیغات شفاهی مثبت از طریق رضایت مشتری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 93-107]
-
کیفیت خدمات
تحلیل جایگاه سرمایه اجتماعی در رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
م
-
مسئولیت اجتماعی شرکت
نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در رابطه بین شهرت برند و ارزش ویژه برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-55]
-
معروفیت (شهرت) برند
نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در رابطه بین شهرت برند و ارزش ویژه برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-55]
-
مقبولیت اطلاعات
رابطه تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر ماهیت اعتماد و مقبولیت اطلاعات در بازاریابی دیجیتال محصولات صنعت دام و طیور [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 21-39]
ن
-
نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی
بررسی رابطه بین رویکرد اجتماعی شدن مصرف کننده و درک اجتناب از تبلیغات با میانجیگری نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی در مشتریان دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 56-74]
ه
-
هواداران برند
رابطه بین برندمحوری و عملکرد برند بواسطه نقش میانجی جامعه هواداران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-125]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد